چرا خرید اینترنتی انجام دهیم ?

0
0

امروزه شرکت ها برای نمایش اطلاعات کامل محصولاتشان، فروشگاه اینترنتی ایجاد میکنند که در آن خرید و فروش کالاها و خدمات انجام می گردد.

خرید و فروش اینترنتی نسبت به خرید و فروش سنتی مزایای دارد.

در فروشگاه های اینترنتی به دلیل عدم محدودیت در فضا و مکان ، فروشنده می تواند سبد محصولات تولیدی خود را به متنوع ترین شکل ممکن به همراه توضیحات کامل و بیان برتری های کیفی و فنی به زبان ساده و با درج قیمت ها و عکس ها در معرض دید مشتریان قرار می دهد که این مسئله در فروشگاههای سنتی به دلیل کمبود جا وجود ندارد.

خرید اینترنتی به خریداران این امکان را میدهد که به راحتی و بدون صرف هزینه و زمان زیاد فهرستی از مشخصات چند کالا را نگاه کنند و بین آنها مقایسه کنند و حتی می توانند با دیدن بازخورد مشتریان و میزان رضایت آنها از آن کالا اطلاعات مفیدی درباره کیفیت آن کالا بدست آورد.

همچنین مشتریان می توانند در کوتاهترین زمان از طریق chat,email و روش های دیگر با اعضا آن فروشگاه تماس برقرار کنند.

قیمت پایین تر کالاها و خدمات در فروشگاه های اینترنتی از دیگر مزیت های خرید اینترنتی است و این امر به علت حذف واسطه ها و ایجاد ارتباط مستقیم بین خریداران و فروشندگان و همچنین نداشتن هزینه های فروشگاه فزیکی است یعنی در فروشگاه اینترنتی دیگر نیازی به اجاره یک فضای خرده فروشی و استخدام کارمندان اضافه نیست.

امکان خرید در آرامش، امکان خرید در هر ساعت از شبانه روز، عدم مشکل حمل و نقل کالای خریداری شده و تحویل کالای خریداری شده درب منزل و عدم برخورد با ترافیک از دیگر مزایای خرید اینترنتی است.

مهمترین مزایای خرید اینترنتی صرف نکردن هزینه و زمان زیاد ،یافتن کالاها با قیمت پایین تر نسبت به فروشگاه های سنتی و قابلیت مقایسه قیمت ها و مشخصات کالاها در کمترین زمان است.

 

نمایش 0 نتیجه
پاسخ شما

لطفا جهت ثبت ابتدا یا ثبت نام کنید